Breaking news
Zapraszamy do współpracy w 2024 r.! Po więcej informacji skontaktuj się z nami mailowo: [email protected]

Energa, jako pierwsza w branży energetycznej, uruchomiła mobilną aplikację dla elektronicznego Biura Obsługi Klienta (BOK). Usługa dostępna jest na smartfony i tablety z systemami operacyjnymi iOS oraz Android.  W ciągu pierwszego próbnego miesiąca z możliwości tej skorzystało ponad pół tysiąca klientów.

 

Rynek telefonii komórkowej rozwija się w Polsce w ekspresowym tempie. Według statystyk komórki posiada już ok. 85-90 proc. Polaków. Obecnie widać wyraźny wzrost udziału rynku telefonów typu smartfon. To właśnie Polska ma stać się - wg badań GFK Polonia -  najszybciej rozwijającym się rynkiem tych urządzeń w Europie Środkowo-Wschodniej. Tendencja ta dotyczy także liczby użytkowników tabletów.

Energa ipod

Aplikacja mobilna elektronicznego Biura Obsługi Klienta (meBOK)  aktualnie dostępna jest dla urządzeń mobilnych (smartfon i tablet) wyposażonych w system operacyjny iOS oraz system operacyjny Android. Ponadto docelowo Energa planuje wdrożenie usługi dedykowanej pozostałym najbardziej popularnym systemom operacyjnym, których użytkownicy już dziś mogą korzystać z „lekkie” wersji platformy eBOK przygotowanej specjalnie na telefony komórkowe. Aplikacje można wyszukać w marketach internetowym  lub  pobrać za pomocą QR Kodów. Z „lekkiej” wersji serwisu można skorzystać łącząc się ze stroną www.ebok.energa.pl przy użyciu telefonu komórkowego.

energa energa

Aplikacja meBOK umożliwia dostęp, przez całą dobę we wszystkie dni tygodnia, do wielu funkcji, m.in.:

  • podglądu salda rachunku, terminu płatności oraz  aktualnych i archiwalnych danych z faktury oraz wpłat;
  • podglądu informacji o posiadanych umowach;
  • prezentacji wykresów oraz statystyk związanych ze zużyciem energii elektrycznej;
  • samodzielnego rozliczania zużytej energii elektrycznej w oparciu o podany przez Klienta stan licznika w ramach usługi Rozliczenia Rzeczywiste;
  • zakupu energii elektrycznej do licznika przedpłatowego w systemie pre-paid;
  • wyszukiwarki najbliższego Biura Obsługi Klienta, jego adresu i  godzin  otwarcia;

Obecnie dostęp do konta eBOK za pomocą urządzenia mobilnego jest prosty i intuicyjny. Wystarczy pobrać wygodną w obsłudze darmową aplikację, zalogować się przy użyciu posiadanego identyfikatora i hasła używanego w tradycyjnej wersji platformy eBOK lub przejść prosty proces rejestracji i założyć konto użytkownika.

Aby pobrać odpowiednią aplikację należy kliknąć jeden z wybranych linków:

Smartfon iPhone - http://itunes.apple.com/us/app/aplikacja-mobilna-ebok/id505409380?mt=8
Smartphone z Android -https://market.android.com/details?id=com.energa.tablet&feature=search_result
Tablet iPad - http://itunes.apple.com/app/aplikacja-mobilna-ebok-dla/id519675366?mt=8
Tablet z Android - https://market.android.com/details?id=com.energa&feature=search_result

Aplikację można pobrać także za pomocą QR Kodów.

Następnie wystarczy, że użytkownik tradycyjnej platformy eBOK zaloguje się za pomocą obecnie używanego identyfikatora i hasła lub zarejestruje się i założy nowe konto. Cały proces trwa chwilę.

To kolejna wprowadzona przez Energę możliwość kontaktu czy zakupu prądu. Wcześniej firma uruchomiła wiele innych, nie wymagających bezpośredniego odwiedzania Biura Obsługi Klienta, kanałów kontaktu z klientem (elektroniczne Biura Obsługi Klienta, telefoniczne Biura Obsługi Klienta czynne aż 12 godzin od godz. 8 do 20), a także szereg nowych form płatności (Internet, sieć Via Moje Rachunki, doładowania dla posiadaczy liczników pre paidowych przez Internet).