W związku z opracowaniem przez Departament Standardów Technicznych Standardowej Specyfikacji Technicznej pn. „Testy SAT dla urządzeń i układów zainstalowanych w stacjach elektroenergetycznych PSE S.A.”, zwracamy się do wszystkich zainteresowanych o zgłaszanie ewentualnych uwag do przedmiotowego dokumentu.
Standardowa Specyfikacja Techniczna określa zasady prowadzenia sprawdzeń podczas testów SAT (ang. Site Acceptance Tests) dla:
- urządzeń i aparatury obwodów pierwotnych,
- urządzeń i aparatury potrzeb własnych,
- urządzeń Elektroenergetycznej Automatyki Zabezpieczeniowej (EAZ) oraz pozostałych urządzeń powiązanych z tą automatyką, instalowanych w obwodach wtórnych,
- urządzeń i systemów teleinformatycznych,
- układów SOT,
- układów pomiarowych energii i jakości energii elektrycznej,
instalowanych na stacjach elektroenergetycznych, w miejscu docelowej pracy powyższych urządzeń, w tym współpracy z zainstalowanym na stacji SSiN i innymi układami ogólnostacyjnymi.
Udział w procesie opiniowania należy zgłaszać pod adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. poprzez nadesłanie własnoręcznie podpisanej Klauzuli poufności, która zobowiązuje recenzenta do nieupubliczniania otrzymanych dokumentów i informacji.
W odpowiedzi zostanie przesłana do Państwa opracowana Standardowa Specyfikacja Techniczna wraz z Kartą uwag. Uzupełnioną Kartę uwag prosimy przesłać najpóźniej do dnia 9 lutego 2018 r. na wskazany powyżej adres e-mail.
Nadesłane w terminie uwagi zostaną przedstawione na Komitecie Standaryzacji PSE S.A. celem podjęcia decyzji o ich wprowadzeniu lub odrzuceniu.
Dokumenty do pobrania: